Merhaba kızlar ben bir şifacı ya gidiyorum daha doğrusu eşimi zamanlarda kadınlara bakan bir teyzeye bana baktı ve benim rahim ağzımın sert olduğunu ve hafif eğik olduğunu söyledi sonra bir tülbent parçasının içine ilaç hazırlayıp bıraktı ve vajinama yerleştirdi 10kalsin sonra çıkar ve 3gun soğan patates kozleyip vajinanın önüne bırak dedi 3 günde sadece soğan bırakmamı söyledi 16gunde tekrar yanına gelmemi istedi biz bu sırada eşimle birliktelik olurken vajina yanmasi yaşıyorum iliksi olmasa bişey yok ama olurken canım acıyor bizde bı doktora gitmeye karar verdik yani benim gibi zor durumda kalıp bu tarz şeyleri yaşıyan var mı çaresiz kalınca insan her yolu deniyor…