kubrahosca selamun aleyküm. Dun gittim doktora kilosunu 2200 gram ölçtü iyi dedi, suyu iyi dedi, boyu iyi, karın çevresi biraz küçük ama kan akışı normal dedi o yüzden korkacak bı şey yok, bazı bebekler minyon olur dedi. O yüzden korkacak bı şey yok dedi. Yine de kan sulandırıcı iğne yazdı bu bebeğe giden kan akışını biraz daha hızlandırır beslenmesini kolaylaştırır dedi çokta gerek yok ama seninde için rahat olsun bı kullan dedi. Allah razı olsun çok rahatlattı. Pazartesi tekrar gel bı bakalım dedi.🙂 İnanın kötülemekte istemiyorum belki onlarda her ihtimai söylemek zorundalar ama devlet hastanesi çok korkutmuştu beni.. 🙄 Bundan sonra doğuma kadar bu doktorla devam edeceğim inşallah.