Kaahvelii hafta başı olursa her konuda benm için iyi ama refakatçi olarak kayinvalidem kalır hastanede zorlanır oda oyuzden hafta sonu olursa ablam( teyzemin kızı) rahatlıkla hafta sonu tatili olduğu için gelebilir ve yanımda refakatçi olarak kalır diye istemiştim ama yinede kısmet canım sağlıkla kucağmıza alalım inşallah