zamaneannesi80 34+3 bugün kontrole gittim 2500 gr 47 cm olmuşuz 💙 sezeryan olacağım için 10/15 kasım arası olabilir dedi bakalım eğer bize bırakırsa 12 kasım I isteyeceğim annem gelecek ona göre ayarlama yapacağım ☺️ Sizler nasılsınız bakalım nasıl gidiyor ☺️
Kaahvelii zamaneannesi80 10 Kasım hariç her türlü Kasım olabilir bebeğim durursa o vakte kadar 35 haftaya giricem bu gece 😍 11.11.2022 iyi olabilir bende sezeryan olucam
egemomss zamaneannesi80 Bizde 33+2 haftalığız. Kontrolümüz haftaya cumartesi bakalım nasılmış bebeğim.☺️♥️ Biz normal istiyoruz bakalım doktorumuz ne diyecek. Sağlıkla gelsin bebişler.🕊
ZMM8888 zamaneannesi80 bizde bugün tam 35 haftalık olduk sezaryen günüde aldım 10 kasım tam 39 haftada doğum olucak inşallah 💕🥰
zamaneannesi80 Kaahvelii 10 kasım bende olsun istemiyorum.. 12 kasım daha cazip geliyor şuan 🤭🤭 ben tüp bebekle hamileyim o yüzden doktorum bana bırakmıştı normal doğum hiç düşünemiyorum panik ataktan dolayı böyle boğulacak gibi hissediyorum 🤧
zamaneannesi80 egemomss ben tüp bebekle hamileyim o yüzden doktorum bana bıraktı bende normal doğumdan çekiniyorum 🥲🥲 sağlıkla gelsinlerde gerisi mühim değil.. 10 gün sonra tekrar gidicez tam gün verir o zaman diye düşünüyorum ☺️
Kaahvelii zamaneannesi80 Valla böyle diyenler emin ol daha kolay bir doğum geçiriyor 🥲😘 Ben yaparım ben ederim evde bile doğururum diye gözümde korkutmadan geçirdim 9 ayı ne yazık ki sezeryanla sonuçlandı 😓 Nasip dedim unuttum o girdiğim depresyonu şimdi ikinci sezeryana daha pozitif bakıyorum
egemomss zamaneannesi80 Ben normal istiyorum ama bana kalsa ne normal ne sezeryan isterim.🙈 İkisinden de çok korkuyorum.🤒
Minikbebegim1999 zamaneannesi80 bende tüp bebekle hamile kaldm canim normal doğum yapicaz inşallah seçeneği size mi birakti doktorunuz biz yurt dışında secemiyoruz
zamaneannesi80 Kaahvelii sezeryana daha sıcak bakıyorum 🙈 hayırlısı olsun sağlıkla kavuşalım da gerisi çok önemli değil 😇
Kaahvelii ZMM8888 Benim de tam 39 hafta 11 kasıma denk geliyor ya ama cuma hafta sonu sıkıntısı var 🙄 Bir gün öncesini de istemiyorum 38+5 de yapsa olmaz mı acaba🤔
Seyma0323 Canım ozaman kaç haftalık oluyorsunuz? Ben 31+3 oldum ve salı günün kontrolum var daha gün almak için erken mi? (Doğum şeklini hâlâ bilmiyorum 😞 ) aslında normal istiyorum ama dayanırmıyım bilmiyorum..
Kaahvelii Eda272780 Canım Atamın Öldüğü günde doğum yapmak ilerleyen yıllarda doğum günü kutlamak istemiyorum canım
ZMM8888 Kaahvelii bende ya hafta başı yada hafta sonu cuma günü istemiştim yok olmadı devlet hastanesi olunca kendi doktorum sadece o gün müsaitmiş
Kaahvelii ZMM8888 Hemen eve geçmek istemediğin için mi cuma istemiştiniz? Benim bir tane de oğlum var ayrı kalmak istemiyorum uzun günler ondan cuma istemiyorum ama el mahkum artık ne olucak bilmiyorum salı günü netleşecek Sıpam erken gelmezse spontane gelismezse olaylar😅😅
ZMM8888 Kaahvelii hafta başı olursa her konuda benm için iyi ama refakatçi olarak kayinvalidem kalır hastanede zorlanır oda oyuzden hafta sonu olursa ablam( teyzemin kızı) rahatlıkla hafta sonu tatili olduğu için gelebilir ve yanımda refakatçi olarak kalır diye istemiştim ama yinede kısmet canım sağlıkla kucağmıza alalım inşallah