Uneremine gercekten bu sene hepimiz erken dogummu yaptık yarabbi senden gelen hersey güzeldir çok geçmiş olsun Rabbım yar ve yardımcınız olsun inşallah sağ salim bebeğinizi alirsin kucağınıza bende 26 haftalik dogum yaptim 30 gün oldu küvezde günde iki defa taze süt götürüyoduk doktor bugünden itibaren günde bir defa getirin akşamda sütü sagip depola dedi sabahta sagiyom öğleden sonra 4 gibi götürüyo artik