Uneremine bir defa kullanıp atılmıyor bildiğim bizim yenidoğan hemşireleri 3 4 defa kullanıyoruz dedi ilk başta içeceği kadar çözdürüp yarı buzlu dolabın altına koyuyorlar süt soğuk şekilde çözülmüş oluyor 3 4 defa kullanıyorlardı. Bende kendim evde anlattıkları şekilde yapıyorum. Buzlukta donduruyorum içeceği kadar çözdürüyorum sonra alt rafa koyuyorum altında cıvık şekilde götürmüyordum buz yapıyordum. Şuan bazen kullanıyorum genelde taze şekilde veriyorum taburcu olduktan sonra ilerleyen zamanda cc artınca devam edeceğim onlara. 3 ay saklayabiliyorum derin dondurucu da da 6 ay