Melisaka Yasemin1408 evlenmemin ilk 1 ayı içiyordum sonra 2 ay içmedim geri başladım düzenli olarak 2 aya yakın kullandım
menesse _almirasmom bende folbiol aldım bilmeden doktorum hemen bırak folidoce 400ml al dedi. Folbiol u epilepsi hastası gebelere veriyoruz dedi
gorkemcim Yasemin1408 hAmilelikten once 3 ay vitapure marka kullaniyordum ama her zaman eczanede bulabildigim bir marka degildi solgara gecmistim . Bebekten once 3 ay hamileligimdede 12. Haftaya kadar kullandim
Anneperi Yasemin1408 Bana dr onu değil inofolic combi önerdi kolay hamile kalmam için yumurtayı daha iyi besliyormus
Elifdamlayildiz Folik asit bebeğin beyin gelişimi için önemlidir,ama yediğimiz çoğu meyve sebzelerde de bulunur eğer ne yediğinizi ne niçin yediğinizi biliyorsanız bence folik aside de vitaminlere de gerek yoktur.😊
Eses90 _almirasmom folbiol dozu çok yüksek o yüzden 400 mcg olanlar özellikle gebe olanlar bu şekilde kullanmalı. Ben de folbiol yarım kullanıyordum şimdi gebelik şüphem var eczaneden folate plus diye bir folik asit aldım
Nuur2124 Yasemin1408 bugün bende böyle bir başlık açtım ve herkes bana bu ilacı önerdi canım folidoce..Ama ocean marka aldım ben trendyoldan .