_almirasmom Pemberuya hamile kalmadan folatro kullandım gebe kaldım devam ettım 3 ay ama folbiol ama dedı doktorum sebebını bılmıyorum
Eses90 _almirasmom folbiol dozu çok yüksek o yüzden 400 mcg olanlar özellikle gebe olanlar bu şekilde kullanmalı. Ben de folbiol yarım kullanıyordum şimdi gebelik şüphem var eczaneden folate plus diye bir folik asit aldım
Yasemin1408 kuzumvebenn Belki bende etki eder 🥰🙏 Biraz denemeye karar verdim etmezse daha etkili bi folik asit kullanabilirm
kuzumvebenn Yasemin1408 Folik asit gebe kalmak için değil bebekte oluşabilecek anomalilerin onune geçer diye biliyorum inşallah tez zamanda kucagini doldursun Rabb’im 😘
Ummu1234 Yasemin1408 adet bittikten sonraki günleri sık sık değerlendirin ben o şekilde hamile kaldım😍 Birgün yapın Birgün yapmayın isterseniz ama adetin ilk gününden itibaren sayın bittikten sonra 14. Güne kadar mutlaka deneyin
Yasemin1408 Ummu1234 Degerlendiriyoruz canim trsekkurler. Ya bisey sorucam şuanda felaket bi bel agrisi kasik qgrisi ve idrar da yanma var enfeksiyonmu yoksa bebek mi olabilir ? Deneme asamasinda oldgumz icn hap icemem hemen. Kan mi vermem gerek illa
Ummu1234 Yasemin1408 AA benimde olmuştu bel sırt ağrısı kaşık ağrısı özellikle ev temizliği yaparken bide mantar olmuştum sarı akıntı gelmişti
Nurr550 Yasemin1408 evet ben kullandım folik asit kanda 2,50 gibiydi doktor sabah akşam dedi 1 ay sonra 6,50 olmuştu
Melisaka Nurr550 sağlık ocağı evlenmemin ilk aylarında folbiol vermişti onu kullandım simdi 5 haftalık hamileyim doktorum innate verdi onu kullanıyorum
Nurr550 Yasemin1408 evet ama o hamile kalman için değil, hamile kalmadan önce kullanman gereken bir şey yani planlı bi şekilde hamile kalacaksan 2,3 ay öncesinden onu kullanmalısın ki bebekte herhangi bi sorun oluşmasın diye
Yasemin1408 Ummu1234 Gittimde enfeksiyon varmis gebe degilmisim . Enfeksiyon bel e böbreğe kadar vururmu ya yemin ederim nefes alamiyorum. Baya enfeksiyon olusmus.
Melisaka Yasemin1408 evlenmemin ilk 1 ayı içiyordum sonra 2 ay içmedim geri başladım düzenli olarak 2 aya yakın kullandım