beyzzsenturkk 8. Ayima kadar kendi kıyafetlerimi giydim. Asla almadım çünkü hiç modern ve zevkime uygun değillermiş gibi geliyordu. Ki zaten asiri kilo almamistim ve karnimda buyumemiati. Ama aerik bu ay mevsim değişti ve kendi triko elbiselerim kisa ve dar olduğu için göbekten dolayı olmuyordu. Kış bebegide olacağımız için 3 ay öyle böyle yine o hamile göbeği çabucak gitmeyeceğini düşünerek hem hamilelik hem lohusalik için yakası kolay açılan kiloyu çok belli etmeyecek şekilde parçalar aldım🤗