beyzzsenturkk yok anam 4.ayı doldurduk çöp bilem almadım en son sitem ettim kocama da hamile pijama takımı aldım hem evde giyerim hem doğumdan sonra giyerim diye düşünerekten dışarı giymeyede almadım kışı bekliyorum elbise etek bot kombini yapıcam kışın geçiricem hamileliğimi zaten pantolonlae olmuyo sıkıyor göbişimi tayt eşofman giyiyorum doktora giderken de eşofman giyiyorum geçen arkadaşım bari doktora giderken düzgün giyin insan içine çıkıyorsun dedi bende eşofman kombin yaptım işte mis gibi ne var dedim pantolon etek felan giysene diyor sanki doktora beğendircem kendimi zaten jel sürüyor ister istemez eşofmanıma bile bulaşıyor ne gerek varkii bir iki tulum almaya niyetim var hoşuma gidiyor benim hamilelik sonrasında da giymek için bakalım kısmet