Glcdmrdmr
Ebraradinn kesinlikle bu kadar zor olsa kimse doğuramazdı☺️ İki kez normal Doğum yaptım, tabi ki kolay değil candan can çıkıyor sonuçta ama dayanılmayacak gibi de değil.. ilk doğumumda 10 dakikada bir sancıyla hastaneye gittim, 2 cm açıklık vardı,4 cm olunca epidural yapıldı, toplam 20 saatte 3 ıkınmada Doğum yaptım.. iki sancı arasında da sohbet ettim bu arada.. ikinci hamileliğim su sızıntısı nedeniyle zorlu geçti, suyum ve nişanım gelince suni sancıyla Doğum yaptım, toplam 4,5 saat sancı çektim, kendi sancıma göre daha zordu ama bunları yazdığıma göre dayanabilmişim demektir 😉 Doğum olduğu an bütün acınız bitiyor ve bence yaşadığım en güzel iki andı Doğum anlarım.. kötü hikayelere kapatın kulaklarınızı, hikayenizin kahramanı bebeğiniz ve sizsiniz 😍