Fatosumum trizomi 13 Yüksek riskli çıktı bende de. Devlet hastanesindeki Doktorlar çok olumsuz konuştular. Doğarsa ölür ,kalple alakalı ağır bir hastalık. Bir sene içinde ölecek doğsa bile vs. Amniyosentez önerdiler. Başka bir doktora gittim özel hastanede. Doktorum 1/181 olabilir fakat 181 kişiden seni seçip çıkaracaklar öyle düşün çok yüksek bir ihtimal de değil ,bebeğin %99 sağlıklı ama için rahat etsin diye fetal DNA yaptır amniyosentez önermiyorum dedi. Fetal DNA yaptırdık Allah’a şüküt temiz çıktı. Ne gelirse Allah’tan tabi ki ama imkanınız varsa yaptırın fetal DNA. Sizin de temiz çıkacaktır inşallah. Bu testi yaptırdığımız iÇin doktorum herşey bu testte çıkıyor 3lü ve 4lü taramaya gerek yok dedi. Detaylı ultrasona 20. Haftada gidicem sadece. Sizin kaçta bir riskiniz çıktı bu arada