gamzeliv Bsrahy 37 +5 benimde dün aynısını yasadm ama nstede sanci yoktu rahmimde 10 dakkada bi sancı oluyodu gittim hastaneye nstede sanci fln çıkmadı 😏😏1 buçuk santim açılma var dedi geldm eve bakalm nolck
hafsa2020 Bsrahy canım kontrole giderken ağrın sancın varmıydı 🤗 yoksa nst de mi belli oldu nişanın falan gelmiş miydi
Maviss35 Bsrahy yaaa bende istiyom bnaanneeee 😫😫😫😫😫😫😫 bende gitcem acile aksam kıskandım gerçektende 😅😂 benimkide çok kasılıyor korkuyorum valla sabahtan beri 10 kere toplandı karnımın bi yerinde karnım çok komik görünüyo😅
Hicranhicran Bsrahy Bende o haftalarda doğurmak istiyorum 36 haftalık olduk bizde darısı başımıza allah yardımcın olsun canım bu arada Bebek kız mı erkek mi
Yagmurakks Bsrahy ilk adım atışında ilk içeriye girisinde acaba kalp ritimlerimiz degirmi çok heyecanlandım şimdiden