2022bebeki Emineo98 Evet yoğun kanama ya da risklerde 3 güne bir vuruluyor. Sonrasında haftada bire düşüyor benim öyle olmuştu çok etkili bir iğne gerçekten de. 500 luk kullandim ben sağlık ocaklari da yaziyor. Şifa olsun inşallah