7den 10. Haftaya kadar kanamalı geçirdim pıhtılı gelirdi, yoğun gelirdi bazen kırmızı bazen kahverengi gelirdi. 11.haftaya kadar yattım hep. 10haftada 11.haftanın başlarında kesildi. Şimdi 14+2yim. Kanama alanı eski kuru olarak kaldı çok nadir bazen kahve gelir azıcık sılınce ama doktor normal diyor