mimar_anne Ayseegultokurr evet onu kessem iyi olacak 2 ayda fazla abarttım karbonhidrat tatlıyı sanırım
mimar_anne tecrubesizanneadayi12 bende 4. Ayıma kadar 2 kilo almıştım 6. Ayımda 4 kiloydu ne olduysa 6. Aydan sonra oldu bende 5 kilo aldım toplamda 9 😳
mimar_anne Duygu_ck şeker yüklemesi yaptım şükür sorun çıkmadı benim bebeğimde 1 hafta önde kilosu her şeyi çok iyi şükür
Meresss mimar_anne benim doktor da çok temkinli davranıyo canım fazla aldığımda uyarıyo dengelemye çalışıyorum ama herşeydende yemeğe çalışıyorum yapıya da bakıyo bebekler sağlıklıysa 1 kiloda alsan 20 kilo da alsan önemli değil hepsi verilir
heyzil06 27+4 8 kilo aldım 🥺 hep dikkat edeyim un şeker keseyim diyorum ama olmuyor benim oğlan iştahımı açtı 😂 ve canım hep tatlı istiyor
mimar_anne heyzil06 asla dikkat edemiyorum bende ama artık edicem sanırım bunu sana şekerli cevizli sucuk yerken yazıyorum 😂😂
gullokumum mimar_anne benimde asla bulantım falan olmadı ama kilo kaybı yaşadım bebeğin gelişimi normal olunca çokta takmadım 🥰
mimar_anne Meresss çok şükür bebeğin kilosu her şeyi yerinde hiçbir sıkıntısı yok şükürler olsun onlar iyi olsun da gerisi hallolur canım
Hamideersin mimar_anne 24+5deyim 52yle kaldım en son 3 hafta öncesinde 57 5 kilo almıştım şuanda 60 olmuşumdur diye düşünüyorum cok şiştim bı anda
heyzil06 mimar_anne ahahahahahaha canım ya çok güldüm 😂😂 ben de eve gelirken oğlumun canı çekiyo diye diye çikolatalar bisküviler aldım 😂
Hamideersin mimar_anne hiç sorun etmiyorum ben sende etme ilk gebeligimde tam 20 kilo almıştım verdim hepsini bunda da bı o kadar alırım diye düşünüyorum onuda veririm zaten iki çocuk peşinde gezmekten istesemde kalmaz