mimar_anne Aysunercan doğru diyorsun canım sağlıkla gelsinler yeter ki çok şükür bebeğim de gayet iyi kilosu vs veririz doğumdan sonra 🙏🏼🥰
heartnurse 37+1im toplam 10 kilo aldım ama 28e kadar 2-3 kilo bi şey almıştım 28den sonra feci hızlı alınıyor
asuyalin mimar_anne bundan sonra dikkat ederseniz daha iyi olur 30dan sonra çok kilo alınıyor 😢 doğumdan sonra da kendinle ilgilenemiyorsun ne yazıkki 😥
Tugcezeynep11 34 haftalık hamileyim ben 10 kg almışım 48dim 58im şuan. Doktor çok kilo almışsın dedi diyetisyene yönlendirdi şuan diyet listesine göre besleniyorum 🥲 bakınca aslında o kadar kilolu gozukmuyorum ama anlamadım
Tugcezeynep11 mimar_anne diyetisyende çok almışsın dedi hatta doğuma kadar artık almaman gerekiyo dedi 😐 etrafimdaki herkes de hiç kilo almamissin soylemesen hamile olduğun belli olmuyor bile diyo 🤷🏻♀️ son 40 gün diyet yapicam bakalım bebiş sağlıklı doğsun da
mimar_anne Tugcezeynep11 garip valla benimde görünüşte fazlalık yok nereye gidiyor bu kilo anlamıyorum
Askan19 mimar_anne Sorma valla sülalecek hayret içindeyiz bekarken de çok yiyen bi insandım hani bu yiyip yiyip kilo alamayanlardandım geceleri bile kalkar yerdim hep ama 49u hiç geçmedi kilom bi hamile kaldım sonuç 25 kilo sanıyordum 26 almışım az önce tartıldım 😄
gullokumum mimar_anne çok değil bence. Bende 66 kilo ile hamile kaldım ilk dört ayda 58 kiloya kadar düştüm. Şuan dada 29 haftaligiz 68 kiloyum🙃
mimar_anne gullokumum senin kilo vermen kötü de olsa iyi bir sonuç olmuş eski kilona çok eklememiş benim hiç bulantı sorunum falan olmadı o yüzden direkt kilomun üstüne ekledi 😅
Ayseegultokurr mimar_anne ben 63.950 ile hamile kaldım şuan 38 haftadayim 73 kiloyum gayet normal almışım biraz fazla geldi bana da karbonhidrat almamaya dikkat et
mimar_anne Ayseegultokurr evet onu kessem iyi olacak 2 ayda fazla abarttım karbonhidrat tatlıyı sanırım
tecrubesizanneadayi12 mimar_anne bana doktorum ilk üç ay hiç kilo almamamı daha sonraki aylardada 1 er kilo almamı söyledi ama pek mümkün olmuyor çünkü çok acıkıyorum🥴şuan 18+4 haftalığız 4 kilo almışım daha şimdiden oysaki 1 kilo almam gerekiyordu
mimar_anne tecrubesizanneadayi12 bende 4. Ayıma kadar 2 kilo almıştım 6. Ayımda 4 kiloydu ne olduysa 6. Aydan sonra oldu bende 5 kilo aldım toplamda 9 😳
Duygu_ck Gebelik şekeri olabiliyormuş fazla kilo alınca bende 22 deyim bebek bir hafta kadar önde gelişmiş 66 ile başladım 74 üm şuan. Şeker yaptıran şekeri yüksek olan var mı?
mimar_anne Duygu_ck şeker yüklemesi yaptım şükür sorun çıkmadı benim bebeğimde 1 hafta önde kilosu her şeyi çok iyi şükür
gullokumum mimar_anne benimde asla bulantım falan olmadı ama kilo kaybı yaşadım bebeğin gelişimi normal olunca çokta takmadım 🥰