Nurcangulpideci ben kısa süreli yaşadım lekelenmeyi. Tam gününü hatırlamıyorum ama 4 günden uzun sürmedi. Her bünye farklı senin daha kısa daha uzun sürebilir endişelenme.
Ve senin bu lekelenme dönemin regline denk gelmiş içini ferah tut 😇
Fakat her kanamanıda ciddiye al mutlaka doktoruna görün. Hem bu lekelenmeler o kadar çok yaşanıyor ki neler hissettiğini gerçekten çok iyi anlıyorum. Eğer bebeğin sağlıklıysa Allahın izniyle hiç bir şey olmayacaktır merak etme 🌸🌼