8+5 haftalık hamileyim dun lekelenmem oldu kahverengi seklinde sonrasında hafif pembeleşti. Hemen hastaneye gittik bebekte herhangi bi sorun olmadığını rahimde kanama olmadığını söylediler istirahat etmem gerektiğini söylediler bi de vajinadan fitil verdiler şu an kalkıp adına bakamıyorum ama gebelik hormonu tarzı bisey. Çok korkuyorum bisey olucak diye. Aranızda bu durumu yaşayan ve şu an sağlıklı şekilde gebeliği devam eden var mı 🙏🏻