Gokcrdg ilk gebeliğim oğlum 3872 kg 54 cm dogdu normal doğum yaptım bebek iri olduğu ıcın omuzları takıldı ve asla çıkmadı baska bı doktor geldı çekerek aldı sızı asla korkutmak ıstemem ama okadar kötü bi doğum gecırdım ki çok fazla dikiş attılar sonra bırden kanama başladı acilen dikişleri açıp kanama yı durdurdular bu arada yurt dışında yaşıyorum yemın ederım abartısız 10 tane doktor karşımda herkes kosusturuyor kadın doktor ıkı elını dırsegıne kadar soktu karnımda elını hıssedıyordum Artık kanı temizlemeye calısıyorlardı sonra bırden çok kötü oldum seslerı duymadım görüntüyü kaybediyordum hemen makıne ye bağladılar benı nefes verdıler kalbıme cıhazlar falan ayaklarıma ellerime takdılar yerler hep kan bı doktor geldı bana tokat atıyordu konuşturmaya çalışıyordu benı baya uzun sürdü kanı durdurmaları Allah’a bınlerce şükürler olsun durdu ve benı gözlem odasına aldırlar 4 saat boyunca bebegımı goremedım düşünün doğum yapıyorsun bebegı kucagına verıyorlar sonra alıyorlar ve sen orda yaşam savaşı verıyorsun suan anlatırken bıle ağlıyorum okadar kotu şeyler yaşadığım kı sonra 3 4 gün hastanede yattım taburcu olduk oğlum suan 2 yaşında ve ben hala ondan ayrı kalamıyorum korkuyorum gözümün önünde ayıramıyorum bu arada doğumdan sonra 43 kilo ya düştüm ve anemi oldum 3 poşet kan vermelerine rağmen. Bidaha asla çocuk doğuramam dıyordum. Ve kaza oldu hamıleyım suan 14 haftalık ve bı travmamla nasıl doğum yapıcam bılmıyorum hakkınızı helal edın amacım sızı korkutmak degıl sadece herseyı ıyı düşünün siz iyi olmalısınızkı bebegınızde ıyı olsun bu arada doktorum bana sezaryen lafı bıle etmedı bılırsınız yurt dışında kolay kolay asla sezaryen yapılmıyor