Gokcrdg
Benim oğlum 4190gr doğdu.
Son kontrolüm cumaydı 3900 görünüyordu ultrasonda ama çatım müsait olunca dr pazartesiye bekleyelim 4ü geçerse risk almamayı tercih ederim dedi,ben Pazar günü doğurdum 😄
Kilolu bebek kolay doğuyor kendini itiyor kuvvetli olduğu için ama yine de benim Dr ameliyathaneyi de hazırlattı ne olur ne olmaz diye hazırda bekletti