Gzmklncc Dilek-K0 Ben her isime aynı şeyleri yazıyorum ama😂 İlerde oğlum kızım olursa diye isimleri not ediyorum ve Alparslan Göktuğ da var içinde iki isim çok güzel olabilir
Dilek-K0 Gzmklncc soy ismimiz de biraz uzun canım (yıldırım) o yüzden çok uzun olur dedik ikisinden birisi olucak ama yanına gelen isim kurandan olucak 😂
Gzmklncc Dilek-K0 uzun olsun tek isim olarak kullanır sınavlarda felan M. Göktüğ Yıldırım şeklinde kullanır
tontonhanim Dilek-K0 Göktuğ Talha Yıldırım Göktuğ Emin Yıldırım Göktuğ Duha Yıldırım Muhammed Göktuğ Yıldırım