En yoğun düşündüğümüz iki isim bizim de 😄 özellikle göktuğ o kadar çok görüyorumki soğudum isimden alpaslan daha güzel geliyor ama iki isim olacak bizim o yüzden çok uzun geliyor tek konulabilir. Ben de alp şeklinde koyabilirim yada göktuğ çok beğendiğim için ona uyumlu gökalp yada gökbey düşünüyorum. Aslında iki isim de çok güzel tek başına kullanılabilir yanına isim uydurmak biraz zor bu isimlerin kısa isimler tercih edebilirsiniz alp ali gibi