Elyesa Sanal_koala00 4 buçuk yıl önce oğlum için Ali bey e gitmiştim o zaman da çok ilgiliydi inşallah böyle doktorların sayısı artar..
Bilge-96 Sanal_koala00 teşekkür ederimm aldım ben de randevu inşallah biz de güzel haberlerle ayrılırız 😇
Butterflyank Bende detaylı ultrasona Ali hocaya gitmiştim gerçekten çok iyi biri bende öneririm ayrıca sekreteri de çok tatlı bir kız çok anlayışli, kalça ultrason içinde inşallah yine Ali Hocaya gideceğiz üstelik indirimli oluyor detaylıya gittiğimiz için ☺️
Sahra_su umranismail2018 yoldayım:)) gidiyorum. Yazarım size. Unutturmayın ama 2 3 saat sonra yazın isterseniz
Sahra_su Sahra_su umranismail2018 bence gayet iyi tek tek bakıyor beyin göz kalp bobrek ayak al el. Aklınıza ne gelirse. Açıklıyor hepsini. Devlete giden arkadaşlarım yine özele gitti. Ben burda ki hanfendinin tavsiyesiyle gittim ki koru hastanesi takipliyim ona rağmen memnun kaldım. Sizde gidin isterseniz ücret 750 TL bu arada.
kizannesiyimm Funda0523 Çukurambar’da kendi kliniği var. Google’a Ali ipek yazınca adresi numarası çıkıyor. Hem detaylıya ona gittik hem de kalça ultrasonuna. Çok tavsiye ederim çok memnun kaldık.
Sanal_koala00 Sahra_su yaaa memnun kalmana çok sevindim canım benim 😌 güzel haberler aldın inşallah 😌
Sanal_koala00 umranismail2018 aşkım benim muayenem 30 dk sürdü , senin soru sormana bile gerek kalmıyor doktor bey herşeyi tek tek anlatıyor açıklıyor en azından bana öyle yaptı ben bişey sormadım bile herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlattı söyledi gösterdi, gözünde katarakt var mı ona kadar bile bakıyor parmaklarını sayıyor kısacası çok güzel inceliyor 😌
Sahra_su Sanal_koala00 ewet canım iyi bir hoca her şeyi açıklıyor. Bebek de sağlıklı. Mutlu çıktık. Kutlamaya gittik:)) teşekkür ederim