Zeze1792 prilam kullanıyorum canım günde 4e çıkarttık doktorum Zofer en etkilisi o yüzden en son aşama onu kullan dedi ona da alışırsan duramazsın mümkün olduğunca içmemeye çalış demişti.. 13.haftaya geldim ama 2 kere serum taktırdım öyle gözümün önünü görebildim diğer türlü kusmaktan midemde bişey kalmıyordu yine de bulantıdan dolayı boş boş kusma kasılmaları yaşıyordum… 4-5 kutu prilam bitirdim ve artık çok şükür bulantılar geçti gitti, ama prilama devam ediyorum yine aynılarını yaşarsam diye😔 mide yanmalarım başladı onun içinde Rennie Duo diye şurup kullanıyorum.. Sanırım vücudun da alışması gerekiyor hormonlar yükseliyor falan ya bünyemiz error veriyor.. İnşallah çok çabuk atlatırsın bu alışma evresini, ben psikolojikmende çok yıpranmıştım inşallah benim gibi olmazsn..