Bende çok sıkıntılı süreç geçirdim sürekli kusuyordum artık kusmaktan bogazlarım tahriş olmuş kan geliyordu doktorum serum verdi haftada bir kez alıyordum o çok rahatlattı beni. Şimdi çok şükür bulantım yok. Zor geçirenler aklınızda bulunsun serum gerçekten işe yarıyor