Ben 16+3 oldum hala kusuyorum prilam kullanıyorum ara sıra kullandığımda da bulantım çok oluyor o yüzden onu bile kullanmak istemiyorum. Sürekli naneli şeker, naneli sakız tüketiyorum. Onlar da bazen etki etmiyor. Umarım geçer en yakın zamanda çünkü perişan oldum kusmaktan