Benimde 6. Haftada bulantılarım başladı ve artarak devam etti. Sürekli yediğimi çıkarma gereği duyuyordum. Yedikten sonra sürekli yatıyordum ayağa kalkınca direk çıkarmak istiyordum. O yüzde birkaç hafta sürekli yattım diyebilirim. Doktorum prilam yazdı ilk kullanmadım geçer mi ki diye düşündüm daha sonra kullanmak zorunda kaldım. En azından onu içince çıkarmıyorum artık bulantı gelsede. Haftalar geçtikçe de daha iyi hissetmeye başladım kendimi şuan 10. Haftadayım.