Aysecan0335 Kızlarr kanda dün 9 küsur çıkmıştı doktorum pzrtesi bakalım dedi ben bugün idrar yaptım sabırla sınanıyorum resmen az baksanıza var gibi mii sizce
Aysecan0335 1bade şuan gözümü kapatmak 9 ay sonra açmak istiyorum başka türlüsü güç olck benim için 🥲
Aysecan0335 Btlklnc hemen oluştu ay allah sağ sağlim kucagına aldırmayı nasip etsin sana bana herkese 🥰
Bonjouratous Kandaki değer de zaten pozitif. Bu da pozitif görünüyor. Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıcakla alın kucağınıza 🥰
EAK Aysecan0335 var canım maşallah 🙏🏼 ama biliyorsun bu haftalarda kimyasal gebelikler de pozitif çıkıyor. İnşallah hamilesindir değilsen de üzülme kimyasal gebelikten sonraki aylarda kesin sağlıklı gebelik oluyor
Aysecan0335 EAK evet çok kaptırmak istemiyorumda sabırsıxlanıyorumda rabbim hakkımzda hayırlısını nasip etsn inşallah 😊
Begumd Aysecan0335 canım bence kesin hamilesin :) sabırsız ben 6 gün kala reglime kan testi yaptım. Sonuç 2.29 du :) hamile değilim sandım reglm 3 gün gecikince idrar testi yaptım pozift çıktı :)))
Aysecan0335 Begumd hayırlıdımolsun inşallah sağlıcakla tüm hamilrler kucagına alsın olmak istryenlerede rabbim versin 😍