Annesininportakali53
Külot şeklinde depend i hiç tavsiye etmem. İlk doğumumda o şekil almıştım, kesili vajinal doğum yaptim ve ayağımı kaldırıp giyemiyordum illa birinden yardim alarak giydim, çekinerek de olsa😕 yandan cırtlı olunca çok daha rahat ettim. Ayrıca sezaryen doğum olursa da külot bez dikiş yerini tahriş ettiginden tavsiye edilmiyor