Kızlar çantalarınızi nasıl hazırladınız acaba ben kasim sonu aralığın 5 i gibi dogum yapacam böyle bir hastane çantası düşündüm eksiğim veya fazlam varsa yazar mısınız ona gore haftaya hazirlayacam?
Bebek için ;
*2 tane 7 li hastane çıkışı
*1 tane tulum (şapka+zıbın)
*(Yedek 2 zibin daha ,eldiven, çorap,patik)
*Emzik,biberon
*2 adet Ağız mendili , 1yenidogan önlük
*1bebek bakim örtüsü, 1 penye battaniye, 1 nohut battaniye, 1 müslin, hastaneden çıkarken üstüne fermuarli kışlık tulum
*1 paket ıslak mendil
*10 adet bez
Anne için;
*2 adet pijama takımı
*Terlik
*2 adet çorap
*emzirme sutyeni ve atleti
*depeend ,orkid, hasta bezi
*2 adet yazma
*göğüs ucu kremi ve gümüş kapak
*kağıt havlu,çöp poşeti
*yedek kıyafet hastaneden çıkarken giymek için
*Havlu ve yelek
*Hurma ve zemzemsuyu