Hayal-umut bende 32 haftalığım günde 2 kere ilaç içiyorum ama maalesef artacağına hep düşüyor 😔 doktorum iğne verdi 5 tane şimdi onları yaptırıyorum son 1 tane kaldı ondan sonra tahlil yaptıracağım umarım faydası olur 😔 herkese acil şifalar diliyorum