Deletedmom434 Hayal-umut ben varım✋🏻 Kan ilacı kullanmıyorum daha yeni bıraktım sayılır 32+1 günlüğüm değerim 10
Tubidy Hayal-umut ben haftaya başlıcam canım 28 haftalığım doktorum yüzüme bakıp kansızsın iğne başlayabiliriz dedi tahlil sonuçlarımı götürüp ona göre yol çizicez
YagizAsyaMom Hayal-umut ben varım 26 haftalığım geçen hafta kan değerim 7 ye düştüğü için damardan demir takviyesi aldım 3 ampul. Bu pazar günü 2 ampul daha alıp ilaçla devam edeceğiz bakalım yükselecek mi benim pek ümidim yok ama 🤔
deletedmom6295 Deletedmom434 benim de eşim taşıyıcı inşallah tospağama geçmez benim genlerim baskın gelir amin
Deletedmom434 deletedmom6295 yok bebeğim ben doktora sordum bayan erkek farkedermi bilmiyorum ama doktorum sadece sende ise geçmez bebikoya dedi
sudamlasi deletedmom6295 ben taşıyıcılığımı babamdan aldım🤢inşallah geçmez bebeğine Deletedmom434 sen napıyosun da değerin güzel gidiyo bana da söyle vallahi bıktım şu kansızlıktan🤦🏻
Deletedmom434 sudamlasi pekmeze saldırdım diye bilirim sidefer toz kullandım 1 kutu sadece sonra kan takibini hiç yaptırmadım geçen gün hastaneye yatınca yaptılar bir baktık 10 olmuş ne yiyip depoladığımı inan bende bilmiyorum😂
sudamlasi Deletedmom434 oda pek güzel olmuyo ya dut pekmezi daha güzel bugünden itibaren başlıyım düzenli içeyim inşallah işe yarar sağolasın🌸