Mer93 zty0206 olabilir yanlış yazmış da olabilirim ayy çok acıktım yemekler gözümün önünden geçiyor resmen benim de 😄
zty0206 Mer93 ay valla kocam olmasa evde yemek yapmam bile pratik hep kahvaltı yerim herhalde çok üşeniyorum 🤣
Mer93 zty0206 ben bi ona üşenmiyorum sanırım işe de getiriyorum çünkü zorunluluk oluyor zaten seviyorum da yapmayı sadece çok yorgunsam zor oluyor onu da biraz sallama usulü hallediyoruz :)
1prensannesi__ Mer93 Misafir için değil kuzum hem eşimin doğum günü hemde yıldönümümüz onun için yapıcam değişik tarifler istiyorum 😁🤭
BbabyMom Lazanya olabılır Soslu pırzola Yanına pılav olabılır Fırında kabak yemegı Karışık güveç olabılır 🙂 1prensannesi__
Mer93 1prensannesi__ eşinizin sevdiği bişeyi yapabilirsiniz benim eşime çiğ eti koy yer 😄 ben de hiç sevmem ama onu mutlu etmek için etli bişey yapıyorum ondan mutlusu olmuyor 😄 balık seviyosa öyle bi menü de hazırlayabilirsiniz
Aysenurozs 1prensannesi__ İslim kebabı ya da sultan kebabı yapabilirsin yanlarına da İslim kebabı yapacaksan bulgur ya da pirinç pilavı ve mercimek çorbası. Sultan kebabı başlı başına bir yemek zaten sadece mercimek çorbası yapsan yeter çok lezzetli oluyor tavsiye ederim
Ahuum zty0206 makarna yaptım onuda kendim yedim . Eşimide annesine göndericem gitsin orda yesin gelsin