EdaNur_46 Bende 7. Haftadayım pazartesi doktora gittiğimde 12. Haftadan önce önermiyoruz kalp atışını duymayı dedi sıcak dalga gidip bebeğe zararı olmasın diye ama kalp atışını gördük ekranda pıt pıt atıyordu. Bence telaşlanıcak bir durum yok doktorların çoğu zararı olmasın diye duyurmuyorlar.