EdaNur_46 sakın telaş yapıp kendini ve bebeğini üzme sen ne kadar üzülürsen oda o kadar üzülür. 12 haftalık hamileyim 6-7-8 haftalarda kalp atışını alamadık bende senin gibi çok korktum. Hatta 7. Haftada gittiğimde bebeğin gelişimi küçük dedi kesede göremedi kanamamı geçirdin diyip beni strese soktu ilk gebeliğim düşüktü çünkü. Hemen doktoromu değiştirdim. 9. Haftada gittiğimde kocaman bir bebek ve çok hızlı atan bir kalp ses duydum dünyalar benim oldu. Günler geçmicek sana ama sakın kendini üzme bende çok zor yoldan geçtim sağ sağlim yavrumuza kavuşalım inşallah güzel haberlerini bekliyorum kuzum 😘