[silindi] Eşim altın kolye alcak nazar boncuklu dorika taşlı bir kolye beğendim onu alıcak canım gerçi gerek de yoktu aslında bebeğimiz en güzel hediye ama kendisi almak istiyor 😅😅😅🤭🤭🤭 saolsun
eylulicten Elif1907 evet altin bileklik istedigimi soyledim zincir tarzi hatta gezdigimizde bakiyoruz o da kafasinda model belirliyor supriz yapcakmis 🥹
Seyma0323 eylulicten bunun aynısından bendede var ama çerçeveli altında var ortasında çok kullanışlı heralde 2 sene oldu hiç kopma vs yaşamadım
sedamom00 Elif1907 borcumuz var ondan sonra bebek eşyaları alınacak zor gibi canı sağolsun da hediyesi önemli değil elinde para oldukça alıyor eşim tek özel günlerde değil 😊
Seydaamuratt sedamom00 önemli olanda bu zaten. Birbirini anlamak anlayışlı olmak. Tabi böyle bir dönemden geçiyorsanız hediyenin bir önemi yok 😇
sedamom00 Seydaamuratt kesinlikle bu zamanda da sıkmamak gerek altın para hersey yerine gelir ama kalp kırılınca olmuyor zaten hersey almış başını gidiyor yine ellerinde para olunca alıyorlar kim istemez para olmayınca bişey alınmıyor ☺️
eylulicten Seyma0323 aynen bunun degisik modelleri de var iste 3 gundur geziyoruz bakiyorum boyle bak su guzel bu guzel diyorum. O da kafasinda bi model sececekmis 😊🥹
QUEEN088 Elif1907 Bana ))14promax alıcak😄 Sevdiğim))gülleride bence unutmaz .))Az kaldı doğumgünümüme 3gün sonra😍
Seyma0323 eylulicten Ben genelde eşime gösteririm hangisini isterim diye yoksa çok değişik bişey alır🤣
eylulicten Seyma0323 valla yildonumunde tektas aldi, gitmisken bileklik de baktik. Anam hepsi pahali 5 den asagi bileklik zaten yok o da almisken grami yuksek alayim dedi bakalim ne olacak 😊
Seyma0323 eylulicten işcilikli olan şeyler her zaman zararlı ama en az 1 sene bekletirsen kârâ geçiyor, altın herzaman kârlıdır. Hiç sorma ufacık bir sade yüzük bile 2500 olmuş🙃 eskiden ara sıra kendime hafif yüzük kolye alırdım şimdi imkansiz