Kızlar eğer bütceniz kısıltılı ise Viomi a9 almaya öneriyorum💪 Ben 1 senedir kullanıyorum ve çoook memnunum. Benim aldığım zaman dyson ile çok fiyat farkı yoktu ama dyson bana ağır gelmişti ve çalıştırırken düğmeyi basılı tutman gerekiyor ama Viomi’de gerek yok ON ve OFF duğmesi var.
Ben Mediamarktan aldım isterseniz Trendyolda yorumları okuyabilirsiniz.
ŞU AN TRENDYOLDA INDIRIMDE 3777TL😁😁