Senaturk Burculala canım şimdi çıktım doktordan 1900 Gr olmuş bebek ölçümleri de değişti geçen haftaki doktor baya yanlış olcmus sanırım her şeyi
aogoya Bettuss_123 ayyy bende afedersiniz öğüre öğüre içiyordum taaa ki içine muz ve bal katana kadar 😂 öyle içiliyor rahat bi şekilde birde öyle deneyin
Daffyy Ben kefiri severek içiyorum yavaş yavaş 😅 pınar ve eker çok iyi diğerlerini bende severek içemiyorum
Ezonunannesi16 bende de mide yanması vardı aşırı derecede bı tavsiye üzerine kefir kullanmaya başladım biraz rahatlatiyo geciyo mide yanmam. ben altinkilic alıyorum çilekli içiyorum sadesini içemiyorum malesef