damlaikan şimdii yanlış bilgiler verilmiş. Bir takım beyin gelişimiyle ilgili anomalilerle doğan bebekler incelendiklerinde annelerde ciddi folik asit eksikliği olduğu görülmüş ve folik asit eksikliği ile bebeğin beyin gelişimiyle ilgili anomali göstermesi arasında bağlantı olduğu tespit edilmiş. (Spinal Bifida hastalığın adı) Folik asit fazlalığı idrar ile atılabilen bir şey o yüzden hamilelere bu sorunu önlemek için folik asit takviyesi vermeye başlamışlar. Eğer sağlıklı besleniyorsanız, koyu yeşil yapraklı sebzeler özellikle yiyorsanız böyle bir takviyeye gerek bile yok aslında. Ayrıca siz doğum yapmışsınız, çocuğunuzda böyle bir anomali yok ise endişelenmenize hiç ama hiç gerek yok.