damlaikan doktorunuza danışın, sağlık ocağı doktorları çok farklı yorumlar üretebiliyorlar. Sağlık ocağı doktoru bana tiroid teşhisi koydu, sürekli ilaç kullanmak zorundasın demişti, dahiliye doktoruna gittim herşey normal ne tiroidi demişti. O yüzden iyisi siz kendi doktoruna kontrol ettirin