Nurr_22_22 Mfozturk daha fazla hissetmiyorum tekmesini varla yok arası ama genelde sol tarafımda hissediyorum atınca da
Remziye2121 Zcicek hiç sorma uyuyamıyorum sabaha kadar sağ sol dönüp duruyorum 😟 hayırlısı la kucağımıza aldığımız da unuturuz bu gün leri🥰
Leylabngll poncikmom 20+5 olduk olgusunda 🧿 cok şükür bi sknti yok su anda rabbim hayırlı doğumlar nasıl etsin 🧿🧿❤️
Ema1202 poncikmom 17 haftalık hamileyim 2. Hamilelik baya zor gidiyor erken doğum riskim var cinsiyeti tam belli değil ama kız gibi dedi doktor
pinarsabrii poncikmom 21+3 olduk oğlumla, şubat 22-27 arası dedi doktorumuz. Sorunsuz geçiyor çok şükür 💙🙏
Puding poncikmom 25+4 üz oğlumla doktor 10 ocakta alırız dedi Allah’ın izniyle sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏽💙🧿🥰 ama uyuyamıyorum mide yanması ve bulantı başladı kaç gündür geçmiyor 😣