Mfozturk Nurr_22_22 ay bende ya bı ben mi böyleyim diyodum. Oğlumda son aylar sık çıkardım ama bunda öğrendiğimden beri sürekli tuvaletteyiz🤦🏻♀️
ElifAkyol poncikmom 24+4 oğlumla 👶🏻 İyiyiz Allah’a şükür biraz ağrılarımız oluyor bel, bacak geçiyor günler böyle 🤗
Bedihauslu poncikmom 22+3 olduk kızım olacak nasip olursa kızım çok nazlı devamlı hastanelerdeyim tansiyonum çok düşüyor
Mfozturk Nurr_22_22 kız çocuğu aşağıda oluyor diyorlar galiba ondan ya. Bide tekmelemeleri çok aşağıda seninde öyle mi? Bazen cikicam sanıyorum yani o derece aşağıdan tekmeliyor
gul00 lamisrtky biz de 20+6 oldu. Hareketlerini azı günler daha çok hissediyorm bazı günler daha az. Sizde de durum böyle mi?
Bonjouratous 26+1 oğlumuz olacak. 🤲🏻 bir de 3,5 yaşında kızım var. Tanışmalarını ben de çok merak ediyorum. İlk gördüğü anı videoya çekmek istiyorum. Sağlıcakla hayırla gelsin yavrularımız
Nurr_22_22 Mfozturk daha fazla hissetmiyorum tekmesini varla yok arası ama genelde sol tarafımda hissediyorum atınca da
melisa_dzgn61 poncikmom 22+5 olduk kızımla ara sıra ağrımız olsa da iyiyiz 14 Şubat doğum inşallah 🤭🥰