Leyla1938 bence ne kadar durursa o kadar iyi canım ben riskli gebe serklajlı sorunumuz hiç bitmiyor o yüzden erken alıcak normlde 37de alıcaktı da götürmeye calış dedi erken gelmezse suan sadece dikiş tutuyor bi tur kordon dolandı inşallah sag saglim kavuşuruz 🤲🏻 cümlemiz 🤲🏻