bir_pasa_annesi Leyla1938 yok cnm çok takma şimdi sen birde hormonlardan öyle kafaya takıyorsun bir sıkıntı olmaz açılır yavaş yavaş
Hayalimsinn Sude345 hayırlısı inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi inşallah ❤️❤️
Leyla1938 Annesininportakali53 ay bende ilk doğumda gerçekten pek korkmuyordum🙈 şimdi hem korku var hem heyecan bir an önce kavuşma isteği. Hamilelikten kurtulma isteği🙈. Allah hepimizi bir avazda kurtarsın🙏🏻🙏🏻🥰
Leyla1938 Busraa96 waow bitmiş yaaa darısı bizeee hadi ozaman ha bugün ha yarın geliyor deseneee sağlıkla gelsin