Deletedmom2224 GamzeCan merhabalr 17+3 olduk bizimde erkek 💙 şuana kadar 3 kg aldık ikili yaptırdığımız için 3lu istemedi doktorum 20. Haftada ayrıntılı için gidicez nasipse 😍
Gizzy @GamzeCan ayy keşke ya😂 doktor ilk 1 buçuk kiloyu duyunca alma daha fazla dikkat et dedi, kolay sanıyor. 😂
GamzeCan Gizzy Allah Allahh gayet iyi kilo alımın bu doktorlar niye böyle takıntılı😂 bende seviniyorum sadece 2 kg aldım diye 🤷🏻♀️
GamzeCan Gamzebzk06 çook sükür canımm aynı rahatlıklada doğurmanı diliyoruum😍 amann tek derdin iştah olsun☺️
Gamzebzk06 GamzeCan senin nasıl gidiyor canım cinsiyet ne oldu pek hatırlayamadım söylemiş miydin ya :)
Kardii GamzeCan benim kayınvalidem meraktan sordu ama ben doktoru tembihlicem bize söyleme kağıda yaz diye cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum sadece 😂😂
GamzeCan Kardii ayy bende eşimi sürpriz yapmak istiyorum ama bi dakika basımdan ayrılmıyor doktorun yanında 😂 ki hamile olduğumdan o şüphelendi gitti test aldı falan resmen kendi bana hamile olduğumu söyledi😂 o yüzden cinsiyeti bende senin gibi kağıda yazdırmayı düşünüyorm ama ben bakabilirim😂😂
Nurcin Kardii benim de son adet 8 haziran.. ve uygulamada 15 mart görünüyor doğum tarihi olarak. bi hata yapmış olmasın dr.... verdiği tarih tam 40 hafta tarihi adete göre.
Kardii Nurcin bilmiyorum bem hiç hesaplamadım uygulamada nerede yazıyor doğum tarihi ? Ben bilmiyorum o özelliği ama doktorum zaten kendi tarih verdi geç döllenmeden dolayı baya geçti bizim yani benim 5 5.5 aylık olmam lazımdı daha 15 haftalık hamileyim kendisi tarih verdi 26 sı ona göre hesapladı sanırım 🤔
GamzeCan Gamzebzk06 yaa bende iyi gidiyo coook sükür ama cinsiyetim hala belli değil göstermiyoooor🤷🏻♀️ İnsallah haftaya öğrencem o zaman hepinize yazıcam 😂
Sinemiraz GamzeCan aynı durumdayız canım bende eşime sorup duruyorum sanki bilir gibi ☺️İlk gebeliğimde 20 kilo aldım 2 ayda eskisinden zayıftım doktor bunu duyunca hayır dedi o kadar kilo almamalısın ben de bozuldum tabi 🙈🙈 bu arada sadece 2li tarama yaptım diğerlerine gerek duymadı benim dayım down sendromlu diye korkuyodum doktora söylediğimde korkma onunla alakası yok dedi.
GamzeCan Sinemiraz yaa demek metobolizman cok iyiymiş canımm☺️ Down sendromunu bende arastırmıstım baya bildiğim kadarıyla genetik değil içini ferah tut❤️
melike94 Bizimkide erkek olcak 19+2 yiz haftaya tetenoz olcaz inş 3 kilo aldım bakalım hepimiz bebişleri sağlıkla kucağımıza alırız şnş 🙏☺️
GamzeCan melike94 ben 17+3 üm bugun oldum tetonooz😂 bide bi ay sonra varmış😒 Amiin Allahım hepimize kolay doğumlar nasip etsinnn🙏🏻
Devran Deletedmom34 Benim doktor 2 li yapınca temiz çıkınca 3 lüye gerek kalmaz dedi ama siz neden 3 lüyüde yaptırdınız
Deletedmom34 Devran Her şeyim normaldi ama ben Bunu da yaptırmak istedim detaylıya da giricem. 2li de farklı 3lü de farklı şeyler var dedi doktor spina bfida var trisami 24 var farklı bu dedi
Kardii GamzeCan Senden önce babalık duygusunu sezmiş eşin 😂 kız benimkide ayrılmıyor ama ben gitmeden önce doktoru aricam eşim ben öğrenirim diyor çünkü hayır desemde dinlemez 😂😂
Varol GamzeCan biraz ağrılı geciyo bebek ters durdugundan mis 15 haftalik olduk aşı olmadım cinsiyet ogrenemedim kesin olarak ama kemik yapısından erkek gibi dedi
GamzeCan Varol banada aynı sekilde kemik yapısından büyük ihtimal erkek dedi canım🤗 bebisin bi an önce normale dönerde ağrıların geçer insallahh❤️
Gamzebzk06 GamzeCan yaa inat etti yaa benimki kesinleşti 3 doktor da erkek dedii beyefendi bacakları ayirik yatiyo hep eşek yaa bekliyorum merakla
Varol GamzeCan biraz ağrılı geciyo bebek ters durdugundan mis 15 haftalik olduk aşı olmadım cinsiyet ogrenemedim kesin olarak ama kemik yapısından erkek gibi dedi
DuyguErgl Merhaba bizde bugün 16 haftalik olduk ikili test ikiz temiz çıktı cinsiyeti mız kız Dr başka test istemeyecegini söyledi 19 Haftada sağlık ocağında tetanoz aşım var Kasım ilk haftası tekrar Muayne gidicem
Gizzy @GamzeCan ben de seviniyordum ki doktor bozdu. 😂 neyse artık görecez ne kadarla kapatacaz hamileliği 😂