GamzeCan Ayan__ hislerde tabi yanılma olabilir canım ultrasonda baktıkları halde bile yanlıs çıkabiliyoor ama umarım gönlündeki olur🙏🏻😍
BBusraa GamzeCan evet canım istemiyor dörtlü yapmıştı ama gerçi şimdi doktor değiştirdim bu ister mi bilmiyorum☺️☺️ Ben tecrübeli olmama rağmen ikili rüyama girmişti oluyor yani 🙈😂😂 Amin canımm hepimizin evladını inşallah❤️
GamzeCan Selim_Alparslan hadi yaa bende 2 hafta vitamin ilacı kullanmadım hemen diş etlerim şişti biliyomusun simdi devam ediyorum bi sorun kalmadı vitamin eksik olunca dişten alıyomus sanırım cook gecmis olsun sanada🤷🏻♀️ İnsallah bi an önce geçer ağrıların sağ salim kucağına alırsın minnosu😊
Babyborn GamzeCan 18+4 den Merhabaa . Ben 5 kilo aldım son ay çok cips ve şekerli yedim 2 kilo birden geldi 🙁 . Dün doktor kesin değil ama kıza benziyor dedi küçük ihtimal. Anlayacağınız tam öğrenemedim cinsiyeti 😅
GamzeCan Babyborn ayy bende öğrenemedim büyük ihtimal erkek dedi ama kısmeet artık🤷🏻♀️ Doğururken görcem galiba😀
GamzeCan Kardii yaa uygulamada 17 mart yazıyor ama doktorum hic bisey söylemedii henüz😣 daha cinsiyeti bile belli değil😢
Kardii GamzeCan bana doktorumun kendisi söyledi bide benim geç döllenme geç yumurtlama normalde 5 5.5 aylık olmam gerekiyordu sat 8 haziran normalde ama doktor 26 haziran diye yazdı ona göre hesapladı martın 14. De hazırlıklı olun dedi 🙂 sen sordun mu tahmininiz var mı diye doktora ?
Kardii Deletedmom34 bence bi gidin sağlık ocağına gebelik takibi başlatılıyor şart mı değil mi bilmiyorum ama bi sor yine istersen 🤔
Sinemiraz GamzeCan ben de 17+2deyim cinsiyeti geçen hafta netleştirdik kızımız olacak bi oğlum vardı rabbim gönlümüze göre verdi ☺️ 14.haftada ilk hareketlerini hissettim gibi ama 5-6 gündür hiç bişey hissedemiyorum diye çok üzülüyorum 😔 bu arada 3 kilo aldım doktorum kızdı ama ekmeği kes dedi kahroldum🙃
GamzeCan Sinemiraz hadi yaa kilo alımın gayet iyi bence niye öyle dediki doktor🤷🏻♀️ Ben 15 16 . Hafta bi iki kere içimde kıpırtı gibi biseyler hissettim ama bidaha olmadı bende üzülüyorum daha cinsiyeti bile belli değilll😏
GamzeCan Kardii yok valla canım hiç sormadım belli olmaz diye düşündüm açıkcası sezeryan mı normal mi nolcağı belli olmuyor yaa ondan🤷🏻♀️
Nurcin Kardii benim de son adet 8 haziran.. ve uygulamada 15 mart görünüyor doğum tarihi olarak. bi hata yapmış olmasın dr.... verdiği tarih tam 40 hafta tarihi adete göre.
Sinemiraz GamzeCan aynı durumdayız canım bende eşime sorup duruyorum sanki bilir gibi ☺️İlk gebeliğimde 20 kilo aldım 2 ayda eskisinden zayıftım doktor bunu duyunca hayır dedi o kadar kilo almamalısın ben de bozuldum tabi 🙈🙈 bu arada sadece 2li tarama yaptım diğerlerine gerek duymadı benim dayım down sendromlu diye korkuyodum doktora söylediğimde korkma onunla alakası yok dedi.
Sebahat42 Mrb kızlar bızde 15+4olduk cınsıyetı daha ögrenemedık 15 gun sonra inş.randevumuz ozaman bellı olur dıe umut edıyoruz.
Gizzy @GamzeCan biz de 17+4üz. Oğlum olacakmış, 16.haftada öğrendik. 😇 1 buçuk-2 kilo arasında gidip geliyor aldığım kilo. Bakalım daha ne kadar alacaz.😂
GamzeCan Gizzy 10 la kapatsak şu kilo işini ne kadar güzel olur dimi😂 çevremdekiler genelde 30 kg ye kadar almıs cok moral veriyolar bana😒😒
Kardii GamzeCan benim kayınvalidem meraktan sordu ama ben doktoru tembihlicem bize söyleme kağıda yaz diye cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum sadece 😂😂
Gamzebzk06 GamzeCan merhabaa biz 16 haftalık oldukk doktorum gerek görmedi detaylı ultrasona gir dedi çok iyi geçiyor çok şükür ama acıkma çok fazla 2 saate acıkıyoruz 3 kg aldım uffff😀
GamzeCan Gamzebzk06 çook sükür canımm aynı rahatlıklada doğurmanı diliyoruum😍 amann tek derdin iştah olsun☺️