Rumish58_Reyyan 12 haftalık hamileyim ve bugün erkek olacağını öğrendim 😅 acaba benim gibi erken öğrenen var mı
Cuccul Rumish58_Reyyan 12+4 de öğrendim bende 😀 Baya baya belli ediyo görmek istemesek de burdayım diyo 😀
Esmaarkk Ay bende 12 haftada öğrenmiştim erkekler biraz erken gösteriyor kendini maşallah sağlıkla doğsun 💙🥰
UmutsuzPolyanna Rumish58_Reyyan yarış mı var kızlar kdkdkdk ben hamile kalır kalmaz öğrendim cinsiyeti geç döllenme olduğunu duyan kayınvalidem hemen kızdır dedi bildi dkdmkdk🤣🤣🤣
Smg58 UmutsuzPolyanna ay geç döllenme olunca kız diyorlar bende çok duydum benimkide geç döllenme 7 haftalığım henüz kız çocuk belirtileri nasıl oluyor
mistocookie 12 haftaya yeni girdigim gun kız oldugunu ogrendim. isin ehli doktorlaf biliyor:) bebisin genital organlari olustu. anlasiliyor:) onlarin anladigi farkli kriterler de var
323832 Rumish58_Reyyan 10+3 te erkek dedi doktorum 12 haftalik oldum bugun kontrolum var yine soracagim erken olunca ben tereddutte kaldim
Nurr550 Aysegul-duzgun döllenme olması gereken tarihte değil daha geç oluyor o yüzden geç döllenme olanlar 1 hafta 10 gün kadar geriden gelir normal haftasından
UmutsuzPolyanna Aysegul-duzgun yumurtlama zamnı değilde diğer adete daha yakın zamanda bebek oluşuyor diyebiliriz
Hayalmi Rumish58_Reyyan 11 haftalıkken öğrendim kızımı 🥰 13 ve 15 tede aynıydı bugün kontrol günü bakalım hala aynımı 😂
Sd_gulerer88 Hayalmi doktordan doktorami değişiyor bilemedim bende 11+5 cumartesi gidicem kontrole ilac degistiricekmis cinsiyetle ilgili bisey demedi henuz tersine ben sorucam ogün..? Arkadasimla ayniyiz on doktoru 27sinde cagarmis cinsiyeti icin🤷♀️
Hayalmi Sd_gulerer88 doktordan doktora değilde . Küçük oldukları için birşey söylemiyorlar bende kendim sormuştum ☺️ Çok küçük demişti ama %70 bir oranla söyledi