ikizlerimveannesi Elcnn o haftalarda önce leke geldi sonra da açık kırmızı kanamam olmuştu doktor düşük tehlikesi demişti haftalarca yattım fitil ve iğne kullandım bir coğumuzda olmuştur lekelenme yine de ihmal etmemek gerek doktoruna görün mutlaka
Tmklslh Elcnn canm ben 36. Haftama kadar yasadım 🙈 sebebi yoktu igne ve progestan kullandm 35 e kadar dr una bir görün
Duygu07 Tmklslh ben de bugün aynı sıkıntıyı yaşadım açık kahverengi az bir lekelenmem oldu moralim bozuldu 21 haftalık hamileyim daha önce de 3 kere yaşadım bunu her defasında doktur sıkıntı yok dedi progestan verdi. Bende neden oluyor diye canımı sıkıyorum dikkat ediyorum oysaki.
Marbled Elcnn bende olmuştu yerleşme lekesi denildi yine ihmal etmeyin bi. Doktora görünün tabi insan korkuyor.ve dikkatli olun rambo gibi takılmayın😁
Samsunn55 Elcnn evet pazar gününden beri bende de lekelenmeler var ama alttan bakıldı kanama alanı falan yok denildi bana ama arada hala geliyor. Dün Progestan kullanmaya başladım bugunde kan sulandırıcı iğneye başladım.
Elcnn Samsunn55 sürekli olmadı , dün akşam üstü farkettim gece hiç olmadı bir daha ,sabahta yoktu bugün öğlene doğru da açık pembe ,kremrengi tonlarında oldu.
Samsunn55 Elcnn acile gidip hemen muayene olabilirsin orda. Korkma adet kanaması gibi yoğun bi şekilde olmadığı sürece sıkıntı olmaz inşallah bende de hala ara ara devam ediyo bugunde gittim doktora bi sıkıntı yok denildi
Tmklslh Duygu07 cnm bende canımı cok sıktm wc ye gitmye korkar olmstm bebekle alakalı degil dediler bende pembe leke geliyordu kahve ilk zamandı
Elcnn Hazal44 evet canım gittik bebeği de gördük kalbide atmaya başlamış şükür , doktora söylediğimde progestan verdine olur ne olmaz diye kullan dedi ama endişelenecek birşey yokmuş
OgretmenEva Elcnn lütfen beklemeden doktorunuza görünün yerleşme kanaması da olabilir ama tedbirli olmakta fayda var.
Meri61 Kızlar bende de olmustu geçen kahverengi ben doktrmu aradım kaygilncak bişey yok dedi korkma bende gtmedm o yüzden telfnda sordum olur öyle dedi benmde 4.gün bitti ama gtmedmde doktrm gel bi bkalmda demedi o yüzden gtmedm
Glsnark Elcnn bende de 7haftalıkken üç dört gün devam eden bir lekelenme olmuştu doktorumu arayıp sordum hemen endişelenmeme gerek yokmuş kırmızı renkte olmadığı sürece hiçbir sıkıntı yok dedi bebeğin yerleşmesinden dolayı olabilir fln da dediler çevremdekiler çok şükür şuan 25 haftalık olduk ☺️