Elcnn benim ilk üç ay lekelenmelerim oldu kahverengi pembemsi hatta bi kere yoğun kanamam oldu Allaha şükür bebeğimin hiç bişeyi yoktu hamileliklerin %30 unda bu kanamalar olurmuş aynı zamanda düşük belirtisi de olduğu için doktorla mutlaka görüşmek gerek ama içinizi ferah tutun benzeri durumu yaşayan çok kişi var